Een medewerker legt een dakraam uit aan ambachtslieden op een beurs

Seminar 5.1: Raadpleging - Verkoop en Advisering

Begrijpen van de klant.

Wat zijn de voordelen van dit seminar?

Bereik meer in de klantdialoog
begrijp de klant, bouw vertrouwen op, maak betere deals door de dialoog met uw klant. De klant is immers op zoek naar een partner die hem kan adviseren over zijn zorgen!

Seminar inhoud

Theorie en praktijk

  • Optimalisatie van het uitstraling van Roto in uw bedrijf
  • Identificeer snel de behoeften van uw klanten
  • Basisprincipes van optimaal gespreksbeheer
  • Bepaling van de behoeften van de klant
  • Presentatie van het aanbod op maat
  • Het perfecte proces na de bestelling

Online Opleidingsaanmelding

Opleidingsnaam:


uw Aankomst
Indien geboekt ZONDER overnachting, gelieve leeg te laten

je gegevens
remove_circle_outline
add_circle_outline

De deelnamekosten

De deelnamekosten zijn te vinden in de beschrijving van de betreffende opleiding.

Na bevestiging van de registratie/ontvangst factuur, gelieve te betalen via overschrijving op de volgende rekening:
IBAN EN74600501010002558457, BIC SOLADESTXXX,
Baden-Württembergische Bank.

Gelieve het factuurnummer te vermelden op de bankoverschrijving.

Inschrijvingstermijn: 10 werkdagen voor aanvang van de opleiding.


De Wettelijke

Naar de instructies voor alle Roto opleidingen

Naar het privacyverklaring

* = verplichte velden

autorenew